Download, un cuvânt la care ne strălucesc ochii…


De obicei, ideile bune sunt ca muștele: ți se așează pe frunte în cele mai nepotrivite momente. Dacă n-ai reușit s-o reții mintal sau cu pixul, atunci zzzup, a zburat și nu-ți mai rămâne decât să-ți dai cu palma peste frunte…

O pagină ca aceea pe care o s-o prezint mai jos, a fost o idee mai veche pe care n-am mai reușit s-o pun în practică, pentru simplul fapt că… am uitat.

Aici am găsit o pagină așa cum mi-aș fi dorit pe vremea când mai foloseam Windows: o listă cu programe uzuale, necesare unui user care nu folosește calculatorul doar ca suprafață pentru mileuri. Ceea ce mi-a sărit prima dată în ochi este faptul că sunt aranjate pe categorii: „Arhivare”, „Audio&Video”, „CD&DVD”, „Design”, „Internet”, „Office”, „Securitate” etc, amintindu-mi de CD-urile cu care venea o răposată revistă de IT de prin anii 1999-2000.

Nu pot să spun decât bravo realizatorilor și la cât mai multe vizualizări. Iar vizitatorii să nu uite că, în loc să download-eze un soft piratat care se întâmplă să mai fie și virusat, de cele mai multe ori se găsește o alternativă Open Source (adică, gratuită și legală).

Într-un articol viitor, o să încerc o listă cu alternative gratuite la cele mai piratate programe. Până atunci: „Pentru un download sănătos, evitați (pe cât posibil) softurile piratate!”

Posted on 20 Noiembrie 2012, in Calculator, Internet, Programe, Windows. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

